Wystąpił błąd w bibliotece WinInet w Płatniku

M

oże nam się zdarzyć, że podczas próby wysyłki automatycznej z programu Płatnik w systemie Windows 95/98/98SE/ME/NT4.0/XP wystąpi komunikat: "Wystąpił błąd w bibliotece WinInet (numer -2146869244)".



ROZWIĄZANIE: Rozwiązaniem problemu jest wgranie bibliotek ze strony internetowej http://www.cc.unet.pl/

Co musimy zrobić:

  • na początek sprawdzamy wersję płatnika, powinna być najnowsza (7.03.001),
  • przechodzimy do witryny http://www.cc.unet.pl
  • następnie po prawj stronie wybieramy Certyfikat CERTUM,
  • w rozwiniętej liście wyszukujemy CA-ZEW 33 (pem-Płatnik) oraz CA-NAD 31 (pem-Płatnik) i ściągamy,
  • następnie otwieramy Płatnika, przechodzimy do Przekaz - Rejestruj Certyfikat,
  • wybieramy rejestrację z pliku,
  • wskazujemy na początek plik 31 później 33,
  • po rejestracji uruchamiamy ponownie Płatnika i wykonujemy wysyłkę.
Powiązane artykuły: Płatnik - Program Płatnik - certyfikat